Ny generation ny strategi

26-05-2014

For Darø går historien tilbage gennem generationer af know-how og erfaring med det, de gør bedst - at designe lamper, der er bygget op omkring lyskilden. Hermed skabes belysning med en teknisk høj kvalitet og med respekt for håndværket. Med Thomas Darø i front er tredje generation af Darø nu klar til at tage over og lede virksomheden i en helt anden retning og med en ny spændende identitet og designstrategi. Første produkt efter generationsskiftet er lampen, Trion 35, som efter mere end 20 års udvikling fremstår enkel, klassisk og elegant. Herefter satser Darø på spændende designsamarbejder med up-coming designere.

Erfaringen skaber et nyt innovativt grundlag

Med et visionært mål om at opnå en enkel og elegant refleksion af lyskilden har Trion 35 været under udvikling i mere end 20 år. Det oprindelige islæt fra 90’ernes minimalisme er bibeholdt mens kvalitet, farver og størrelse er redesignet. Trion 35 er med sit karakteristiske, tidløse design en pendel med flere anvendelsesmuligheder. Tanken bag designet er, at lampen skal kunne bruges over alt i rummet – både i stuen, over spisebordet eller som belysning på hoteller og restauranter. Som et samlingspunkt, hvor elegance, design og detaljer fusionerer i en perfekt helhed, er materialerne til Trion 35 nøje udvalgt. Skærmen er produceret i aluminium, hvilket, sammen med tekstilledningen og den keramiske fatning, skaber et holdbart resultat med en lang levetid. Trion 35 introduceres i to farver - en feminin mat hvid og en mere maskulin mat sort.

Trion 35 P1, mat hvid

Materiale: aluminium

Mål: h. 31 cm, b. 35 cm.

 

Trion 35 P1, mat sort

Materiale: aluminium

Mål: h. 31 cm, b. 35 cm.


Se mere om Trion